خیانت


EMA
by : x-themes

راستی
آیا خیانت
میتواند راه حلی بر بی مرادی احساس باشد؟
اصلا خیانت چیست؟
تنها شبی هم خوابگی بر روی تختی نامش خیانت است؟
یا نگاهی که میلغزد بر چشمی؟
آیا خیانت واژه ایست که ساخته ایم تا منع شویم؟
یا ساخته ایم که گناه را معنی کنیم؟
آیا تا به حال ذهنت درگیر خیانت بوده؟
آیا تا به حال چشمت به "اویی" که "تو" نبود افتاده؟
آیا خیانت برای لذت است
یا برای عقده های فرو خورده در پستوی تنهایی؟
محتاج به باورها میشویم
وقتی ورای حقیقت قلم میزنیم
آیا رسیدن ، پایان پاک بودن است؟
شاید که نیامدی تا خیانت نکرده باشیم
دلگیر نشو
گاهی خیال میکنم راضیم به نبودنت
راضیم که نباشی و من عاشق بمانمت
راضیم که نشنوم شعر کدام شاعر را میخوانی
دورتر بمان
بگذار من عاشق بمانم و تو معشوق
................................................
خیانت حس گم شدن در این واژه ها بود
و من خیانتم فکر کردن به خیانت تو
مرا ببخش
من هم گاهی به خیانت می اندیشم
همانگونه که تو می اندیشی

محمد ولی فروتن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : ×کلاغ سیاه×,
یک شنبه 22 دی 1392 20:54 |- EMA -|

ϰ-†нêmê§